Veelgestelde vragen

      Zodra je je bestelling bij ons geplaatst hebt, doen wij ons uiterste best de bestelling dezelfde dag naar jou te verzenden, zodat je het pakket de volgende dag in huis hebt. Bestel je na 15:00 uur? Dan zul je nog een dagje langer op je bestelling moeten wachten.
      Heb je een bestelling in het weekend bij ons geplaatst? Dan ontvang je je pakket op dinsdag.
      Wij verzorgen uitsluitend bestellingen binnen Nederland en België. De kosten voor je bezorging zijn € 6,95. Heb je meer dan €25,- besteed? Dan zijn de verzendkosten gratis!
       
      Mocht je bestelling onverhoopt vertraging oplopen, zullen wij jou hierover tijdig informeren.
      Ben je niet tevreden over het product of is er een andere reden dat je afstand wilt doen van je bestelling? Binnen 14 dagen mag je het product zonder opgaaf van reden retourneren.
      Is het bestelde product beschadigd geraakt of stuk gegaan na 14 dagen?
      Lees bij Garantie & Reparatie hoe je het product kunt retourneren en aan welke eisen het moet voldoen.
      Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.


        Bestelling

        1. Plaats je product(en) in het winkelmandje
        Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen. Leg het dan via de grote groene knop in je digitale winkelmandje. Je kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. 

        2. Inloggen
        Heb je een account? Wanneer je op je Mijn Beweegshop-account inlogt, gaat het bestellen veel sneller. Nog geen account? Ook zonder account kun je een bestelling plaatsen, het enige dat je dan hoeft te doen is al je gegevens in te vullen.
        We raden je aan een account te maken, want dat heeft veel voordelen, maar het hoeft natuurlijk niet.

        4. Controleren en betalen
        Kies één van onze betaalwijzen. Controleer goed je gegevens, een foutje is snel gemaakt! Je krijgt nu een totaaloverzicht. Klopt alles wat er staat? Dan kun je betalen. Tja, dat moet ook gebeuren. Klaar!  Je bestelling is geplaatst, je hoeft alleen maar te wachten tot de bezorger bij jou langs komt met je product(en)!
        Lukt het je niet om de bestelling af te ronden? Wij kunnen je via de chat of telefonisch assisteren met het bestelproces.
        Jouw product niet op voorraad? Laat jouw e-mail adres achter, zodra er weer nieuwe voorraad binnen is, sturen we je een berichtje zodat je het product alsnog kunt bestellen.
        Foutje gemaakt of heb je je toch bedacht? Geen probleem, wij kunnen je bestelling annuleren of wijzigen wanneer het pakket nog niet is verstuurd. Wij raden je wel aan om direct telefonisch contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de boodschap ons tijdig bereikt.
        Zodra je pakket ons pand heeft verlaten, sturen wij je een e-mail met daarin een track & trace nummer en de link naar de pagina van de vervoerder. Zo kun je eenvoudig checken of je thuis bent wanneer de bezorger op de stoep staat.

        Betaling

        IDEAL is een veilige betaalmethode op het internet. Je wordt naar jouw eigen bankomgeving geleid zodat je de betaling kunt voltooien in een veilige betaalomgeving. Zodra wij de betalingsbevestiging binnen hebben, wordt je bestelling afgehandeld.

        Bij de optie "vooraf betalen" maak je na jouw bestelling het verschuldigde bedrag over op het volgende rekeningnummer
        t.a.v. Beweegshop
        IBAN: NL58ABNA0594329574
        BIC: ABNANL2A

        Bank: ABN AMRO
        Zodra het verschuldigde bedrag op onze bankrekening is bijgeschreven, zullen wij jouw bestelling afhandelen. Indien je problemen hebt met het afronden van de betaling, neem dan contact op met onze klantenservice.
        Het is uiteraard ook mogelijk om met je creditkaart te betalen. Zodra je in de beveiligde betaalomgeving bent, kun je je creditkaart gegevens invullen. Zodra de betaling is voltooid en wij een betalingsbevestiging binnen hebben, wordt je bestelling afgehandeld.
        Bij betaling via PayPal word je door gelinkt naar de website van PayPal. Hier vul je jouw wachtwoord van je PayPal account in en druk je op betalen. Zodra je de betaling hebt voltooid, krijgen wij de betalingsbevestiging binnen en zullen wij jouw bestelling afhandelen. Indien je nog geen Paypal account hebt, kun je dit eenvoudig aanmaken via de website van PayPal.

        Verzending

        Zodra je je bestelling bij ons geplaatst hebt, doen wij ons uiterste best de bestelling dezelfde dag naar jou te verzenden, zodat je het pakket de volgende dag in huis hebt. Bestel je na 15:00 uur? Dan zul je nog een dagje langer op je bestelling moeten wachten. Heb je een bestelling in het weekend bij ons geplaatst? Dan ontvang je je pakket op dinsdag.
        Wij verzorgen uitsluitend bestellingen binnen Nederland en België. De kosten voor je bezorging zijn € 6,95. Heb je meer dan €50,- besteed? Dan zijn de verzendkosten gratis!

        Mocht je bestelling onverhoopt vertraging oplopen, zullen wij jou hierover tijdig informeren.
        Onze producten worden meestal via PostNL verstuurd. Zodra jouw bestelling verstuurd is, berichten wij je per e-mail. In deze e-mail vind je ook een link om jouw pakket online te traceren zodat je kunt zien wanneer het pakket wordt bezorgd. Je kunt indien gewenst bij jouw bestelling jouw werkadres als afleveradres aangeven.
        Indien je niet thuis bent, kan het zijn dat de bezorger je pakketje afgeeft bij de buren. Lukt dit niet, dan ontvang je een kaartje met een 'niet-thuiscode' zodat je een nieuw bezorgmoment kunt kiezen. Dit kun je tot 22.00 uur aangeven. Wanneer je niets doet, probeert de bezorger het automatisch de volgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag) weer.
        Wanneer een product niet direct bij ons op voorraad is, wordt deze verzonden vanuit een extern distributiecentrum. De pakketdienst kan dan anders zijn dan PostNL. Dit zal doorgaans weinig gevolgen hebben voor de levertijd.

                        Ruilen & Retourneren

                        In het kader van de Wet 'Kopen op Afstand' heb je na het doen van jouw aankoop bij ons het recht op een bedenkperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product terug worden gestuurd zonder opgaaf van reden, mits het ongebruikt is en in de originele, onbeschreven en onbeschadigde verpakking zit. Je dient zelf de portokosten voor het retour sturen te betalen. Onder het kopje "Hoe een product te retourneren" vind je het retourformulier. Hierop staat aangegeven wanneer het mogelijk is een product te retourneren en wat je hiervoor moet doen. Verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender. Tevens dien je het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde post wordt geweigerd).          
                        Vul het contactformulier volledig in. Omschrijf bij 'je vraag' duidelijk waarom je het product wilt retourneren. Bij de 14 dagen retourgarantie zijn de kosten voor het retourneren voor rekening van de koper.

                        Je kunt het pakket retour sturen aan:
                        Beweegshop
                        T.a.v. Afdeling Retouren
                        Brouwerijstraat 3
                        6321 AG Wijlre

                        Let op: voor een snelle en goede verwerking van jouw retourzending is het volgende van belang:

                        1. Vul altijd het contactformulier in inclusief opgave van retour reden. Zonder een volledig ingevuld formulier wordt de retourzending niet in behandeling genomen.
                        2. Laat ons weten of je een ander product wenst te bestellen of een teruggave van het geld. Je kunt dit aangeven onder de retourreden.
                        3. Verpak te allen tijde jouw pakket goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de zending tot het moment dat wij het in ontvangst hebben genomen.

                        Neem bij eventuele vragen altijd eerst contact op met ons. Bel naar +31 (0)85-4010901 of stuur een e-mail naar info@beweegshop.com. 

                        Retour gestuurde artikelen die niet aan de voorwaarden voldoen, worden wel door ons aangenomen, echter behouden wij ons het recht voor hier kosten voor in rekening te brengen dan wel het artikel te weigeren in ons retourproces. Mocht dit het geval zijn, dan word je hierover geïnformeerd. Mocht een artikel geweigerd worden, dan kunnen wij dit artikel weer naar je terug sturen nadat de kosten zijn betaald. 

                            Cookies & Privacy

                            Klachten & Suggesties

                            Garantie & Reparatie